Menang Samsung Galaxy Note7 Dengan Contest Lazada 2016

Kalau anda mengikuti Facebook Lazada, anda akan perasan Lazada selalu buat contest sama ada di Website, Facebook, Twitter ataupun Instagram mereka. Apa kata anda semua follow dan like mereka untuk mengikuti perkembangan contest dan giveaway yang selalu mereka jalankan. Kali ini, Lazada sedang mengadakan Contest Like & Share to win a Galaxy Note7. 


Contest Malaysia 2016


Tempoh Peraduan:

Tempoh Contest Like & Share to win a Galaxy Note7 2016 oleh Lazada kali ini agak singkat iaitu bermula 8 Ogos hingga 18 Ogos 2016.



Hadiah:

Hanya ada satu hadiah yang disertakan iaitu sebuah telefon Samsung Galaxy Note7. Tetapi bagi saya, hadiah Samsung Galaxy Note7 ini memang menjadi idaman semua orang, betul tak? 


Cara sertai:

Lazada biasanya akan mengadakan contest di platform Facebook dan Instagram. Untuk Contest Like & Share to win a Galaxy Note7 kali ini lebih kepada platform Facebook, cara unutk sertainya adalah seperti berikut.

Langkah 1: Layari Facebook Lazada Contest Like & Share to win a Galaxy Note7
Langkah 2: Like dan Share post dia atas secara mode public
Langkah 3: Layari website Lazada Galaxy Note7.
Langkah 4: Like dan Share page website di atas secara public
Langkah 5: Tag 3 kawan di post Facebook Lazada Contest Like & Share to win a Galaxy Note7  

Terma Dan Syarat:

Untuk terma dan syarat Contest Like & Share to win a Galaxy Note7, sila rujuk di sini Terma Dan Syarat Contest.

Untuk maklumat lanjut tentang Contest ini, anda boleh kunjungi Facebook Lazada Malaysia.



Tips Sertai Peraduan:

Contest Like & Share to win a Galaxy Note7 ini adalah berdasarkan random selection. Ikuti saja langkah-langkah yang telah disertakan di atas dan berdoa agar rezeki anda ada. Tips untuk contest like and share, walaupun syaratnya cuma perlu Like dan Share, sebaiknya anda harus meninggalkan komen di post kontest itu walaupun komen tidak diperlukan.

Tujuannya agar penyertaan anda lebih menonjol dan penganjur akan perasan akan penyertaan anda. Yang penting, jangan kecewa jika anda tidak terpilih sebagai seorang pemenang.

Selamat berjaya buat semua #kakikontestMalaysia


No comments

Dah join mana-mana contest? Apa kata komen sikit contest Malaysia mana yang anda join dan menang?

Powered by Blogger.